22 Kasım 2012 Perşembe

Kendim Dikeceğim / Kadife bordo elbise

Merhabalarr..
Çok istesemde uzun süredir yazamıyorum.. Çalıştığım sektörde sezonun hızlı dönemlerinden birindeyiz. Deyim yerindeyse başımı kaşıyacak vaktim yok. Bu iş yogunlugunda birde cocuk olunca zaten zaman neredeyse uyumaya kalıyor. Fakat ben bukadar karmaşa arasında birde başıma iş alıp arkadaşımın düğünü için elbise dikmeye kalkışıyorum üstelik bu düğün Aralık 1 de. Nasıl ederim ne ara yaparım bilemiyorum ama kafaya koydum bu elbiseyi dikecegim inşallah..:))
Henüz başlamadım dikmeye, hangi kumaşdan yapacagım belli Bursa kumaş dan bordo renk ipek kadife ve siyah gübür dantel aldım.. Kumaşımın fotoğrafını cekmedim örnek olarak aşagıdaki resme bakabilirsiniz.. 
Model konusunda ise cok kararsızım. Genel olarak belli ,uzun etekli ve uzun kolu olacak. Detayları beni cok düşündürüyor. Bu konuda Yardımınız için 2 de örnek çiziktirdim..))
bordo elbise


Çizimdeki hatalara bakmayın lütfen. Sonuçta profesyonel değilim amatör çizim bunlar..):)
bordo elbise
Başka tavsiyeleriniz olursa lütfen yorum bölümüne yazın buna ihtiyacım var şuanda...))
Saygılar, Sevgiler..

25 yorum:

  1. Çizdiklerinizin ikisi de gayet güzelmiş, mevsim itibariyle sağdakinin daha uygun olacağını düşünmekle birlikte bir düğün için solda ki daha iyi gibi geldi bana :)

    YanıtlaSil
  2. :)) teşekkürler.. bende aynı fikirlere sahibim. Kumaşın kendisininde parlak ve şaşalı olması sebebiyle düz bi modelmi olsun diyorum sonrada cokmu sade olur acaba? diyorum..:))

    YanıtlaSil
  3. ikiside süper valla omuzu askılı olanın eteğine bayıldım yırtmaç çok şık,
    sağdaki elbiseye bu yırtmacımı koysan acaba kafanı iyice karıştırdım mı yoksam? :))

    YanıtlaSil
  4. Teşekkürler.. evet olabilir aslında çizmeden önce kafamda binbir tilki gezerkene :)) 2sini bir model olarak düşünmüştüm sonra aklıma ivana sert geldi :)) orasında bişi var burasında dantel var olmamış dediğini duyar gibi oldum :)).. bu sebeple düşündüğüm modelden 2 ayrı model cıkarıp bi sorayım dedim..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağdaki elbise dantelsiz ama yırtmaçlı çok hoş olur canım,hem çok abartılıda olmaz..
      ay bende taktım senin elbiseye :))
      nese kolay gelsin sana canım sonucu çok merak ediyorum,
      beklemedeyim.. :)

      Sil
    2. Çok çok teşekkür ederim canım cok sağol herzaman beklerim yorumlarını.. İnşallah dikmeyi başarabilirsem sonucuda gösterecegim elbette.. Ama olmazsa________ :((

      Sil
    3. başarırsın başarırsın maaşallah marifetlisin tatlım,
      çizimlerine de bayıldım bu arada :))

      Sil
  5. Canimcim ben de eslemle ayni fikirdeyim iki çizimin de çok güzel ama sadelik açisindan soldakinin üstü ile sağdakinin eteğini birlestir derim. Hatta o tek uzun kolun üst tarafina boyundan bilege kadar siyah güpür danteli 5cm enimde bir serit olarak dikebilirsin. Yada sadece beline korse havasinda kalinca dantelinden bir parca kesip dikebilirsin. Sadece hayalimde canlanan bunlar canim tabiki de son karar senin:) nasil yaparsan yap ben güzel olacagina eminim insallah yetistirirsin. Bu arada benim diktigim elbise icin acaba bu modelden mi cikarsam demissin bence o modeli deneyerek kumasi riske atma kadife ince oldugu icin yakalari dik durmayabilir. Heyecanla bekliyorum sonucu:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederimm.. Yroumlarınız beni cok mutlu etti.. dediğin gibi inşallah yetiştirebilirim..:)

      Sil
  6. merhaba
    çizimleriniz çok güzel olmuş bordo renk seçiminize bayıldım benim fikrim
    soldaki elbisenin önü çok güzel detaylar tek tek güzel ama bütüne bakarsak göz yoruyor önü straplez olsa büzgüler olmasa işleme ön etek yırtmacından sol omuzdan gelse yada kolye gibi dönüşler yapılsa gözümde böyle canlandı :))

    sağdaki modelde de sağ koldakine gerek yok bence
    sonucu merakla bekliyorum kolay gelsin sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bloğuma hoşgeldin.:)) TEŞEKKÜR EDERİM.. Akşam kumaşı kestim iğneledim, bakalım inşallah çıkçak bişeyler ama sonucu bende merak ediyorum..:))

      Sil
  7. Wooow this dress is stunning! I love the colour as well as the material and the cut!! The sparkling details are such an eyecatcher!!

    Hope you visit me on my blog
    fashionobsession-mieni.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Welcome to my blog. I was very happy. Thank you, come again .. :)

      Sil
  8. ikinci sağ kolu dantel detaylı sanırım o çizim muhteşem olmuş muhteşem bende boyum ne kadar kısa olsa da siyah upuzun bir kadife istiyorum uzun kollu sadece sırt dekoltesi olan bir şey bakalım bulabilecek miyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim begenin için.. Boy konusunda aynı sorunsalı yaşıyoruz bende minyon denilecek boydayım. Aslında uzun düz bi elbise boyunu oldugundan uzun göstercektir bu sebeple dogru seçim bence..

      Sil
  9. wooow öncelikle cizimlerin müthiş görünüyor.benim fikrim tek kolu dantelli elbiseden yana olacak.süper bir iş cıkacak bence ortaya :)

    hepsisatista.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok teşekkür ederim.. elbisem bitti giydim bile çizimlerden farklı bişey cıktı ortaya sonuc için takipte kal bugün blogda olacak..:))

      Sil
  10. ikiside harika başka kumaşlarda ikisini de dene derim ama kadifeyle dantel harika ikili bence..tabbi ben olan biten şeylere yorum yaptığımı biliyorum ama ne yapıyım çok hoşuma gitti..

    YanıtlaSil
  11. evet canım gördüğün gibi başta bu modelleri düşünürken bi sonraki posta gördüğün elbise cıktı ortaya..:)) Deneme-yanılma ne diyelim.. :))
    Bu arada herzaman herşeye yorum yazabilirsin bu beni sevindirir.. :))

    YanıtlaSil
  12. bende yarın bi iki çizimimi yayınlayayım bana not verin hocam bir şeyler olur mu benden :) ben sadece elbiseyi kaba taslak çiziyorum ama çizimde önemli gerçekten yoksa nasıl hayata geçicek..

    YanıtlaSil
  13. Estağfurullah.. Teşekkür ederim bu iltifat için.. :)) Çizimin cok önemli oldugunu düşünmüyorum sonuçta sunum yapmıyorsun düşünen sensin dikicek olan sensin, Dikmek için kaba taslak bi çizim yeter bence.. :)

    YanıtlaSil
  14. çizmiş olduğunuz modeller çok gzl bunların dikimide çok keyifli olur eminim blogunuzu yeni gördüm takibe aldım;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim bloğuma hoşgeldin o zaman. :)

      Sil
  15. Merhabalar arkadaslar,

    Ben gercek ipekten yapilmis kadife ariyorum fakat su an yapilan kadifelerin cogu gercek ipek degil. Bulabilecegim bir yer biliyor musunuz?

    Tesekkurler

    YanıtlaSil
  16. Eger Bursa'daysan burda bulabilecegin birçok yer var.

    YanıtlaSil